РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Наука і освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2937
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сопрун І. П. Агресивна поведінка сучасних дітей // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
2.

Кузнецова О. В. Адаптивность личности и эмоциональность: взаимосвязи качественных показателей // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
3.

Варфоломеева О. В. Акмеологический контекст изучения субъективной модели мира клиента: зрелость психологической диады "реальность - виртуальность" // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9.
4.

Іванчук М. Г. Акмеологічний підхід до розвитку професіоналізму фахівця // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2.
5.

Садова Т. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів як умова підвищення якості навчального процесу // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2.
6.

Коваль Л. В. Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7.
7.

Массанов О. В. Алгоритм подолання психологічних бар'єрів у професійному самовизначенні особистості // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9.
8.

Сметаніна Л. В. Алгоритмічна діяльність майбутнього вчителя як чинник педагогічної творчості // Наука і освіта. - 2007. - № 3.
9.

Батынский А. И. Анализ результатов применения графического редактора при изучении начертательной геометрии // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7.
10.

Симоненко С. М. Аналіз категорій "образ світу" та "картина світу" у контексті дослідження візуально-мисленнєвих стратегій // Наука і освіта. - 2007. - № 3.
11.

Славва І. А. Аналіз комунікативної креативності осіб з різною специфікою конгруентності // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9.
12.

Коваленко А. Б. Аналіз місця та ролі знань у процесі розуміння творчих завдань // Наука і освіта. - 2007. - № 4/5.
13.

Колесніков Є. П. Аналіз організації життя особистості з точки зору діяльнісного підходу // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4.
14.

Соколова А. В. Аналіз структури та моделей підготовки вчителів в університетах України, Англії та Шотландії // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
15.

Жаровцева Т. Г. Антиієрархічна модель формування професійної готовності студентів до роботи з неблагополучними сім'ями // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7.
16.

Пундев В. В. Аудиальная эмиссия как коррелят уровня тревожности личности // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7.
17.

Мартынюк В. В. Аутохронометрическая функция и индивидуально-психологические особенности личности // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9.
18.

Завалевська О. В. Болонський процес та конкурентоспроможність майбутніх фахівців // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2.
19.

Луцан Н. І. Вербальні ігри в теорії дошкільної педагогіки // Наука і освіта. - 2007. - № 3.
20.

Богуш А. М. Взаємозалежність свободи і відповідальності в поведінці особистості // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського