Бази даних


Журнали та продовжувані видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
 Знайдено в інших БД:Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
Ж100487
 
MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS : sci. j. / Sumy State Univ. ; ed. board: O. Lyulyov (ed.-in-chief) [et al.]. - Sumy : Sumy State Univ., 2010 . -Назва на дод.тит.аркуші: Маркетинг і менеджмент інновацій. - Виходить щоквартально.- Отримується з 2010.
ВІДОМОСТІ ПРО ЗМІНИ: Видання
До 2019 р., № 1 див.: Маркетинг і менеджмент інновацій
Ред. : Abazov R.Ред. : Cicea C.Ред. : Danvila del Valle I.Ред. : Dzwigol H.Ред. : Hanaysha J.Ред. : Kar A. K.Ред. : Khan S. A. R.Ред. : Kotowicz J.Ред. : Kwilinski A.Ред. : Li X.Ред. : Lynn G.Голов. ред. : Lyulyov O.Ред. : Muafi M.Ред. : Palos-Sanchez P. R.Ред. : Rozsa Z.Ред. : Santos M. A. D.Ред. : Sarwar S.Ред. : Saura J. R.Ред. : Shiu E.Ред. : Titko J.Ред. : Tiwari A. K.Ред. : Tuckova Z.Ред. : Wirtz J.Ред. : Yang A.Ред. : Zatonatska T.Ред. : Ziemba P.Ред. : Аслан І.Ред. : Бекташ Ч.Ред. : Геєць І.Ред. : Даффі В.Ред. : Длугопольський О.Ред. : Заруба В.Голов. ред. : Ілляшенко С. М.Ред. : Клісіньскі Я.Ред. : Мішенін Є.Ред. : Нагі С.Ред. : Нусір М.Ред. : Перейра О. П.Ред. : Петруня Ю.Ред. : Пімоненко Т.Ред. : Порнпітакпан Ч.Ред. : Прокопенко О.Ред. : Решетнікова І.Ред. : Рєзнік О.Ред. : Солтані А.Ред. : Срока В.Ред. : Тамбовцева Т.Ред. : Фам К.-Ш.Ред. : Фернандес А.-С.Ред. : Холден Е.Ред. : Чухрай Н.Ред. : Яп К. - ISSN 2218-4511

Наявні надходження за: 2010–2023 Останнє надходження: 2023 : №  3



Анотація: Науковий журнал “Marketing and Management of Innovations” заснований у 2010 році Сумським державним університетом.
Видання присвячене вивченню питань управління інноваціями та їх впровадження в сфері маркетингу.
Журнал охоплює теоретичні, методологічні та практичні аспекти розвитку інновацій.
Сфера наукового видання також охоплює специфіку регіональної динаміки, досліджуючи, як інновації сприймаються в різних культурних та економічних контекстах.
“Marketing and Management of Innovations” вивчає різні рівні складності внутрішніх структур організацій, які впливають на ефективне впровадження інновацій, охоплює різноманітні теми, такі як міжкультурні дослідження, роль соціальних мереж у відносинах з клієнтами та сприйняття інновацій.
Холістичний підхід у розвитку журналу надає можливість дослідникам, практикам та представникам урядових організацій краще розуміти актуальні питання інноваційного маркетингу та управління.
До 2019 р. видання мало назву “Маркетинг і менеджмент інновацій”.
Періодичність: щоквартально.
Мова видання: англійська.



 Електронна версія видання в "Науковій періодиці України" 
РОКИ:
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:

  Сайт журналу, ,


Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського