ВА847515
   Сенишин, Оксана Степанівна.
Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / О. С. Сенишин, О. В. Кривешко ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Львів : Простір-М : ЛНУ ім. Івана Франка, 2020. - 346 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці тем, с. 337-339. - 300 прим. - ISBN 978-617-7746-29-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні питання, пов’язані із маркетингом як дисципліною, наукою й сферою дослідження. Зокрема, розкрито понятійно-категоріальний апарат, принципи, види, концепції та функції; охарактеризовано методику проведення маркетингових досліджень; подано основні елементи маркетингового середовища та їхню детальну характеристику; розглянуто елементи комплексу маркетингу «4Р». а саме: маркетингову товарну, цінову політики, політики розподілу та маркетингових комунікацій; велику увагу приділено маркетинговій логістиці, зокрема, логістичним системам та методиці управління запасами та питанням стратегічного маркетингу, а саме: сучасним технологіям стратегічного аналізу й матричним методам маркетингового стратегічного планування. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, а також для керівників і фахівців, що займаються питаннями маркетингу, для організацій, наукових установ тощо.


Дод. точки доступу:
Кривешко, Ольга Володимирівна; Львівський національний університет імені Івана Франка

Видання зберігається у :
Основний фонд