ВА838243

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики [Текст] : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (25 жовт. 2019 р.) : [зб. доп.] / [редкол.: Ю. О. Нестерчук та ін.] ; Уман. нац. ун-т садівництва, [Каф. маркетингу], Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Умань : Сочінський М. М. [вид.], 2019. - 136 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-966-304-332-6

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Нестерчук, Ю. О. (ред.); Пенькова, О. Г. (ред.); Зіновчук, В. В. (ред.); Семенда, О. В. (ред.); Уманський національний університет садівництва. Кафедра маркетингу; Житомирський національний агроекологічний університет; "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики", всеукраїнська науково-практична конференція (2019 ; Умань)

Видання зберігається у :
Основний фонд