ВА817321

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю каф. маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва (25 жовт. 2017 р.) : [зб. доп.] / Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроекол. ун-т ; [редкол.: Ю.О. Нестерчук та ін.]. - Умань : Сочінський М. М. [вид.], 2017. - 128 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-річчю кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики". - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-966-304-229-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Нестерчук, Ю. О. (ред.); Пенькова, О. Г. (ред.); Зіновчук, В. В. (ред.); Семенда, О. В. (ред.); Уманський національний університет садівництва. Кафедра маркетингу; Житомирський національний агроекологічний університет; "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики", всеукраїнська науково-практична конференція, присвячена 10-річчю кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва (2017 ; Умань)

Видання зберігається у :
Основний фонд