|
ВА752262 Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону [Текст] : монографія / [О. Баранник та ін.] ; за ред. І. М. Буднікевич ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2012. - 440 с. : рис., табл. - Бібліогр.: в знесках. - 100 прим. - ISBN 978-966-423-217-0Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Баранник, Олександр Анатолійович; Буднікевич, Ірина Михайлівна; Венгер, Євгеній Іванович; Черданцева, Ірина Геннадіївна; Іларіонова, Ніна Миколаївна; Кифяк, Олександр Васильович; Буднікевич, Ірина Михайлівна (ред.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
|
|