Наукова періодика України Записки з українського мовознавства


Щербак О. В. 
Адресант у комерційній телерекламі: вербальне маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 342-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26%282%29__43
  Повний текст PDF - 512.033 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щербак О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щербак О. В. Адресант у комерційній телерекламі: вербальне маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 342-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(2)__43.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Щербак Олена Володимирівна (філологічні науки)
  • Щербак Олена Володимирівна (1992–) (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського