Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Щербак О. В. Адресант у комерційній телерекламі: вербальне маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 342-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26%282%29__43 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербак О. В. Адресант у комерційній телерекламі: вербальне маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 342-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(2)__43.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |