Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Славінська М. С. Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами / М. С. Славінська // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 320-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26%282%29__40 Визначено специфічні комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах українськомовної соціальної реклами для здійснення ефективного впливу на реципієнта. Аналіз стратегій дає змогу констатувати специфічність для соціальної реклами заборонної та шокувальної стратегії; кваліфіковано їхні мовні експлікатори. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Славінська М. С. Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами / М. С. Славінська // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 320-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(2)__40.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |