Наукова періодика України Записки з українського мовознавства


Славінська М. С. 
Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами / М. С. Славінська // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 320-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26%282%29__40
Визначено специфічні комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах українськомовної соціальної реклами для здійснення ефективного впливу на реципієнта. Аналіз стратегій дає змогу констатувати специфічність для соціальної реклами заборонної та шокувальної стратегії; кваліфіковано їхні мовні експлікатори.
  Повний текст PDF - 491.229 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Славінська М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Славінська М. С. Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами / М. С. Славінська // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 320-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(2)__40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Славінська Марина Сергіївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського