Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Кутуза Н. В. Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі / Н. В. Кутуза // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26%282%29__30 Розглянуто сугестійні домінанти рекламного дискурсу, де систематизовано Мілтон-модельні індукції, що запропоновано дефінувати як гіпноіндуктори. Представлено формули векторів емоційної скерованості впливу (позитивація, негативація, зміна вектора) в рекламних дискурсах різних типів (комерційних, політичних, соціальних), де особливу увагу зосереджено на комерційному. Виявлено найчастотніші гіпноіндуктори, які застосовуються у впливовій формулі позитивації у комерційному рекламному дискурсі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кутуза Н. В. Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі / Н. В. Кутуза // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(2)__30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |