Наукова періодика України Записки з українського мовознавства


Кутуза Н. В. 
Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі / Н. В. Кутуза // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26%282%29__30
Розглянуто сугестійні домінанти рекламного дискурсу, де систематизовано Мілтон-модельні індукції, що запропоновано дефінувати як гіпноіндуктори. Представлено формули векторів емоційної скерованості впливу (позитивація, негативація, зміна вектора) в рекламних дискурсах різних типів (комерційних, політичних, соціальних), де особливу увагу зосереджено на комерційному. Виявлено найчастотніші гіпноіндуктори, які застосовуються у впливовій формулі позитивації у комерційному рекламному дискурсі.
  Повний текст PDF - 502.63 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кутуза Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кутуза Н. В. Гіпноіндуктори впливової формули позитивації у комерційному рекламному дискурсі / Н. В. Кутуза // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(2)__30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кутуза Наталя Валеріївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського