Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Щербак О. В. Текстові коди комерційної телереклами у вимірі комунікативної ефективності / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. - 2017. - Вип. 24(2). - С. 230-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2017_24%282%29__30 Розглянуто проблеми функціонування текстових кодів у вітчизняній комерційній телерекламі. Висвітлено сутність поняття "текстовий код", зроблено спробу систематизації текстових кодів української комерційної телереклами відповідно до типу рекламного тексту, а також визначено рівень їх комунікативної ефективності шляхом анкетування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербак О. В. Текстові коди комерційної телереклами у вимірі комунікативної ефективності / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. - 2017. - Вип. 24(2). - С. 230-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2017_24(2)__30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |