Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Щербак О. В. Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. - 2016. - Вип. 23. - С. 261-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2016_23_38 Розглянуто рекламний дискурс із позицій лінгвосеміотики та зроблено спробу виявити в телепросторі українськомовної комерційної реклами актуальні семіотичні коди і їх найпродуктивніші типи. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербак О. В. Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. - 2016. - Вип. 23. - С. 261-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2016_23_38.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |