Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Олексюк О. М. Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного / О. М. Олексюк // Записки з українського мовознавства. - 2016. - Вип. 23. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2016_23_34 Проаналізовано рекламний дискурс з точки зору особистісно-орієнтованого підходу. У зв'язку з цим рекламний дискурс витлумачується як прагматично орієнтований специфічний різновид інституційного дискурсу, що репрезентує його автора як представника певного соціального інституту, визначено основні ознаки інституційного рекламного дискурсу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олексюк О. М. Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного / О. М. Олексюк // Записки з українського мовознавства. - 2016. - Вип. 23. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2016_23_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |