Наукова періодика України Записки з українського мовознавства


Олексюк О. М. 
Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного / О. М. Олексюк // Записки з українського мовознавства. - 2016. - Вип. 23. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2016_23_34
Проаналізовано рекламний дискурс з точки зору особистісно-орієнтованого підходу. У зв'язку з цим рекламний дискурс витлумачується як прагматично орієнтований специфічний різновид інституційного дискурсу, що репрезентує його автора як представника певного соціального інституту, визначено основні ознаки інституційного рекламного дискурсу.
  Повний текст PDF - 499.628 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олексюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олексюк О. М. Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного / О. М. Олексюк // Записки з українського мовознавства. - 2016. - Вип. 23. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2016_23_34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олексюк Олеся Миколаївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського