Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Олексюк О. Н. Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень у сугестивному дискурсі / О. Н. Олексюк // Записки з українського мовознавства. - 2014. - Вип. 21. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2014_21_19 Проаналізовано ключові слова комерційної реклами як маркерів мовного впливу. Виокремлені ключові слова розподілено на групи, висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їх сугестогенну природу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олексюк О. Н. Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень у сугестивному дискурсі / О. Н. Олексюк // Записки з українського мовознавства. - 2014. - Вип. 21. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2014_21_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |