Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Ковалевська А. В. Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії / А. В. Ковалевська // Записки з українського мовознавства. - 2014. - Вип. 21. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2014_21_14 Проаналізовано та систематизовано базові алгоритми реалізації мовної сугестивності політичних рекламних слоганів з огляду на їх іманентні впливові потенції, що стало основою для створення метамоделі реалізації сугестивної функції мови в цих дискурсах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковалевська А. В. Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії / А. В. Ковалевська // Записки з українського мовознавства. - 2014. - Вип. 21. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2014_21_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |