Наукова періодика України | Записки з романо-германської філології | ||
Улитина H. A. Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности / H. A. Улитина // Записки з романо-германської філології. - 2013. - Вип. 1. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2013_1_29 Рассмотрены словообразовательные и лексические взаимосвязи в системе маркетинговой лексики на терминологическом и профессиональном уровнях с целью выявления в стилистически различных слоях как общих, так и специфических особенностей. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Улитина H. A. Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности / H. A. Улитина // Записки з романо-германської філології. - 2013. - Вип. 1. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2013_1_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |