Наукова періодика України | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету | ||
Дзюбенко І. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів / І. Дзюбенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 2. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_2_17 Проаналізовано підходи щодо визначення понять "компетенції", "компетентність", "компетентнісний підхід", "пізнавально-інтелектуальна компетентність". На їх основі мотивується потреба розв'язання питань компетентності майбутніх учителів через її реалізацію у вищих педагогічних навчальних закладах. Досліджено поняття "пізнавально-інтелектуальна компетентність" як одну з ключових компетентностей майбутніх учителів. Охарактеризовано процес формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів як складника їхнього професійного становлення, а положення компетентнісного підходу - як теоретичну й технологічну основу їх професійної освіти. Описано компетентнісний підхід як теоретичну основу пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів.Досліджено проблему формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу. Уточнено зміст ключових понять: "компетентність", "пізнавально-інтелектуальна компетентність", "формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів". Розкрито сутність і структуру пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів. Визначено критерії, показники й охарактеризовано рівні сформованості пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів. Розроблено педагогічну модель, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу: формування у студентів мотиваційно-позитивного ставлення до майбутньої професії, удосконалення змісту дисциплін педагогічного циклу для розвитку когнітивної сфери студентів, збагачення їх досвіду творчою діяльністю, оволодіння студентами педагогічного ВНЗ технологіями інноваційного й інтерактивного навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дзюбенко І. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів / І. Дзюбенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 2. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |