Наукова періодика України Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету


Дзюбенко І. 
Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів / І. Дзюбенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 2. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_2_17
Проаналізовано підходи щодо визначення понять "компетенції", "компетентність", "компетентнісний підхід", "пізнавально-інтелектуальна компетентність". На їх основі мотивується потреба розв'язання питань компетентності майбутніх учителів через її реалізацію у вищих педагогічних навчальних закладах. Досліджено поняття "пізнавально-інтелектуальна компетентність" як одну з ключових компетентностей майбутніх учителів. Охарактеризовано процес формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів як складника їхнього професійного становлення, а положення компетентнісного підходу - як теоретичну й технологічну основу їх професійної освіти. Описано компетентнісний підхід як теоретичну основу пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів.Досліджено проблему формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу. Уточнено зміст ключових понять: "компетентність", "пізнавально-інтелектуальна компетентність", "формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів". Розкрито сутність і структуру пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів. Визначено критерії, показники й охарактеризовано рівні сформованості пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів. Розроблено педагогічну модель, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу: формування у студентів мотиваційно-позитивного ставлення до майбутньої професії, удосконалення змісту дисциплін педагогічного циклу для розвитку когнітивної сфери студентів, збагачення їх досвіду творчою діяльністю, оволодіння студентами педагогічного ВНЗ технологіями інноваційного й інтерактивного навчання.
  Повний текст PDF - 253.48 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дзюбенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дзюбенко І. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів / І. Дзюбенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 2. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_2_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дзюбенко Ірина Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського