Наукова періодика України | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету | ||
Шара С. Тренінг у формі дискусії як засіб професійно-педагогічної адаптації молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю / С. Шара // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 3. - С. 207-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_3_31 Розглянуто можливості тренінгів у формі дискусії для забезпечення професійно-педагогічної адаптації молодих викладачів ВНЗ непедагогічного профілю. Визначено суть навчальної дискусії, дидактичної мети, її типів і форм, особливостей підготовки та проведення. Наведено декілька згорнутих різновидів форм дискусій - "круглий стіл", "засідання експертної групи", "форум", "симпозіум", "дебати", "акваріум". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шара С. Тренінг у формі дискусії як засіб професійно-педагогічної адаптації молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю / С. Шара // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 3. - С. 207-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_3_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |