Наукова періодика України | Scientific papers of Dmytro Motornyi Tavria state agrotechnological university (economic sciences) | ||
Серських Н. С. Електронна комерція як маркетингова стратегія для підприємств аграрної сфери / Н. С. Серських // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2014. - № 4. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_4_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Серських Н. С. Електронна комерція як маркетингова стратегія для підприємств аграрної сфери / Н. С. Серських // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2014. - № 4. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_4_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |