Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Дічек Н. П. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації і диференціації навчання школярів (60-ті рр. ХХ ст.) / Н. П. Дічек // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 407-419. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_74 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дічек Н. П. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації і диференціації навчання школярів (60-ті рр. ХХ ст.) / Н. П. Дічек // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 407-419. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_74.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |