Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика


Скрипник Т. М. 
Методичні нотатки щодо застосування прийомів міжпредметної інтеграції дисциплін і порівняльного літературознавства в процесі фахової підготовки студентів-філологів (вивчення поезії Т. Шевченка в контексті світової літератури) / Т. М. Скрипник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_36
  Повний текст PDF - 145.91 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скрипник Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скрипник Т. М. Методичні нотатки щодо застосування прийомів міжпредметної інтеграції дисциплін і порівняльного літературознавства в процесі фахової підготовки студентів-філологів (вивчення поезії Т. Шевченка в контексті світової літератури) / Т. М. Скрипник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Скрипник Тамара Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського