Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Скрипник Т. М. Методичні нотатки щодо застосування прийомів міжпредметної інтеграції дисциплін і порівняльного літературознавства в процесі фахової підготовки студентів-філологів (вивчення поезії Т. Шевченка в контексті світової літератури) / Т. М. Скрипник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скрипник Т. М. Методичні нотатки щодо застосування прийомів міжпредметної інтеграції дисциплін і порівняльного літературознавства в процесі фахової підготовки студентів-філологів (вивчення поезії Т. Шевченка в контексті світової літератури) / Т. М. Скрипник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |