Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика


Надтока О. Ф. 
Аспекти розвитку методики навчання географії на основі еволюціонування фізико-географічних понять / О. Ф. Надтока, В. О. Надтока // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_46
  Повний текст PDF - 167.382 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Надтока О.
  • Надтока В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Надтока О. Ф. Аспекти розвитку методики навчання географії на основі еволюціонування фізико-географічних понять / О. Ф. Надтока, В. О. Надтока // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Надтока Олександр Федорович (педагогічні науки)
  • Надтока Віктор Олександрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського