Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Шовкова Т. А. Навчання граматичних конструкцій суб’єктивної модальності німецької мови в читанні / Т. А. Шовкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шовкова Т. А. Навчання граматичних конструкцій суб’єктивної модальності німецької мови в читанні / Т. А. Шовкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |