Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Чеп’якова І. Ю. Психолого-педагогічні основи навчання префіксальних дієслів просторового значення давньогрецької мови студентів- першокурсників у вищих навчальних закладах України / І. Ю. Чеп’якова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чеп’якова І. Ю. Психолого-педагогічні основи навчання префіксальних дієслів просторового значення давньогрецької мови студентів- першокурсників у вищих навчальних закладах України / І. Ю. Чеп’якова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_36. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |