Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Сторчова Т.В. Етапи становлення навчальної дисципліни "Латинська Мова": європейський та вітчизняний досвід / Т.В. Сторчова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сторчова Т.В. Етапи становлення навчальної дисципліни "Латинська Мова": європейський та вітчизняний досвід / Т.В. Сторчова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |