Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Клос Л.Є. Індивідуальний план навчання дітей з гіперактивним розладом в загальноосвітніх школах сша / Л.Є. Клос, Т. М. Фаласеніді // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Клос Л.Є. Індивідуальний план навчання дітей з гіперактивним розладом в загальноосвітніх школах сша / Л.Є. Клос, Т. М. Фаласеніді // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |