Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика


Клос Л.Є. 
Індивідуальний план навчання дітей з гіперактивним розладом в загальноосвітніх школах сша / Л.Є. Клос, Т. М. Фаласеніді // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_10
  Повний текст PDF - 163.919 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клос Л.
  • Фаласеніді Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клос Л.Є. Індивідуальний план навчання дітей з гіперактивним розладом в загальноосвітніх школах сша / Л.Є. Клос, Т. М. Фаласеніді // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Клос Лілія Євгенівна (педагогічні науки)
  • Фаласеніді Тереза Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського