Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Опанасенко В. П. Рівні сформованості дослідницьких умінь у структурі аудиторних занять зі спецдисциплін / В. П. Опанасенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 112 -117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_14_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Опанасенко В. П. Рівні сформованості дослідницьких умінь у структурі аудиторних занять зі спецдисциплін / В. П. Опанасенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 112 -117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_14_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |