Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика


Опанасенко В. П. 
Рівні сформованості дослідницьких умінь у структурі аудиторних занять зі спецдисциплін / В. П. Опанасенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 112 -117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_14_23
  Повний текст PDF - 199.29 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Опанасенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Опанасенко В. П. Рівні сформованості дослідницьких умінь у структурі аудиторних занять зі спецдисциплін / В. П. Опанасенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 112 -117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_14_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Опанасенко Віталій Петрович (1980–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського