Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика


Попова О. В. 
Проблема оцінювання навичок майбутніх перекладачів декодувати інтонацію гендерно-маркованого англійського мовлення / О. В. Попова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_32
  Повний текст PDF - 1.234 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Попова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Попова О. В. Проблема оцінювання навичок майбутніх перекладачів декодувати інтонацію гендерно-маркованого англійського мовлення / О. В. Попова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Попова Олена Володимирівна (педагогічні науки)
  • Попова Олександра Володимирівна (педагогічні науки)
  • Попова Оксана Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського