Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Мукан Н. В. 
Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Австралії як науково-педагогічна проблема / Н. В. Мукан, Г. В. Яремко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(2). - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80%282%29__12
Проаналізовано концептуальні засади професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл, що базуються на комплексній інтеграції філософських, психологічних і педагогічних теорій, концепцій, підходів. Наведено моделі професійного розвитку вчителів у досліджуваних країнах. На основі використання моделей уніфікації та диверсифікації професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл Великої Британії, Канади, США здійснено порівняльний аналіз, визначено та конкретизовано його основні компоненти: мету, принципи, функції, нормативно-правову базу, необхідні умови для його реалізації, складові професійної компетентності, змістовий, операційний та оцінювальний компоненти професійного розвитку, етапи розвитку кар'єри вчителів. Виявлено специфіку реалізації професійного розвитку педагогів на різних рівнях, обгрунтовано методологічні основи наукового пошуку. Конкретизовано структуру та функції стандартів педагогічної діяльності (Велика Британія, США), стандартів професійного розвитку (США), кодексів професійної поведінки та компетентності педагогів (Канада), найбільш доцільні шляхи використання зарубіжного досвіду щодо забезпечення професійного розвитку вітчизняних педагогів. Набули подальшого розвитку положення щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у практику професійного розвитку, які здійснюють вагомий вплив на його змістовий й операційний компоненти, використання шкільного лідерства як засобу забезпечення ефективного професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл, ідеї творчого застосовування різноманітних форм і методів професійного розвитку педагогів на інституційному й індивідуальному рівнях, підходи щодо розробки ефективних програм професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл у системі неперервної педагогічної освіти на основі вивчення досвіду Великої Британії, Канади, США, а також продуктивні ідеї щодо забезпечення професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл в Україні. У науковий обіг введено нові факти, персонали, теоретичні ідеї та підходи до професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл, обгрунтовані теоретиками та практиками Великої Британії, Канади, США. Уточнено зміст понять "професійний розвиток вчителів", "неперервна педагогічна освіта", "початкова педагогічна освіта", "післядипломна педагогічна підготовка".
  Повний текст PDF - 197.123 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мукан Н.
  • Яремко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мукан Н. В. Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Австралії як науково-педагогічна проблема / Н. В. Мукан, Г. В. Яремко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(2). - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80(2)__12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мукан Наталя Василівна (педагогічні науки)
  • Мукан Наталія Василівна (педагогічні науки)
  • Яремко Галина Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського