Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Федосова І. В. 
Особливості формування професорсько-викладацького складу вищих технічних навчальних закладів у 1917–1929-му роках / І. В. Федосова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_7
З’ясовано основні напрями формування професорсько-викладацького складу вищих технічних навчальних закладів протягом 1917–1929 років: звільнення усіх професорів, які не мали рекомендацій від факультетських Рад і Навчальних комітетів вищих навчальних закладів; скасування всіх вчених ступенів і звань та пов’язаних з ними привілеїв; запровадження Рад комісарів як керівних органів, до повноважень яких належали й кадрові питання; активізація чисток і репресій проти дореволюційних професорів; регулювання заробітної плати; застосування методів примусу для заповнення вакантних місць у новостворених вищих технічних навчальних закладах; відокремлення науково-дослідних кафедр від навчальних кафедр; упорядкування діяльності аспірантури.Выяснены основные направления формирования профессорско-преподавательского состава высших технических учебных заведений в течение 1917–1929 годов: освобождения всех профессоров, которые не имели рекомендаций от факультетских Советов и Учебных комитетов высших учебных заведений; отмены всех ученых степеней и званий и связанных с ними привилегий; внедрения Советов комиссаров как руководящих органов, к полномочиям которых принадлежали и кадровые вопросы; активизация чисток и репрессий против дореволюционных профессоров; регуляция заработной платы; применение методов принуждения для заполнения вакантных мест во вновь созданных высших технических учебных заведениях; отделение научно-исследовательских кафедр от учебных кафедр; упорядочивание деятельности аспирантуры.44The main directions of teaching staff formation in higher technical educational institution in 1917-1929 have been cleared up. The author has mentioned the following directions: release of all the professors who did not have recommendations from department’s Councils and Educational committees in higher educational institutions; abolition of all academic degrees and titles and associated privileges; introduction of commissioner’s councils as governing bodies, which can reveal personnel issues; activation of purges and repressions against the pre-revolutionary professors; regulation of wages; use of compulsion methods to fill vacancies in emerging higher technical educational institutions; separation of research departments from educational departments; regulation of post-graduate studies.
  Повний текст PDF - 212.305 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федосова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федосова І. В. Особливості формування професорсько-викладацького складу вищих технічних навчальних закладів у 1917–1929-му роках / І. В. Федосова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Федосова Ірина Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського