Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Листопад О. А. 
Теоретичні засади типології системи навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти / О. А. Листопад // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 354-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_64
Охарактеризовано особливості використання навчального завдання як засобу формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти. Обґрунтовано основні концептуальні підходи до типології системи навчальних завдань. Розкрито специфіку та особливості авторської типології навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти. Наведено приклад системи навчальних завдань з дисципліни "Нові інформаційні технології", за авторською типологією.Охарактеризованы особенности использования учебного задания как средства формирования профессионально-творческого потенциала будущих педагогов дошкольного образования. Обоснованы основные концептуальные подходы к типологии системы учебных заданий. Раскрыта специфика и особенности авторской типологии учебных заданий в процессе формирования профессионально-творческого потенциала будущих педагогов дошкольного образования. Приведен пример системы учебных заданий дисциплины "Новые информационные технологии" в соответствии с авторской типологией.Presents the problem of using educational task as facilities of forming of professional-creative potential of future kindergartener. The basic conceptual ways of typology of the system of educational tasks are substantiated. Describes the specificity and special aspects of his own typology of educational tasks at the process of professional-creative potential of future kindergartener. The example of the system of educational tasks of discipline “New information technologies” is bewrited, in accordance with author’s typology.
  Повний текст PDF - 324.058 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Листопад О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Листопад О. А. Теоретичні засади типології системи навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти / О. А. Листопад // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 354-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_64.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Листопад Олексій Анатолійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського