Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Кушнір І. І. 
Педагогічні технології як умова розвитку маркетингової компетентності керівника вищого навчального закладу І–ІІ рівнів акредитації у системі післядипломної освіти / І. І. Кушнір // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 346-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_63
Обгрунтувано педагогічно доцільні технології навчання керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації у системі післядипломної освіти. Доводиться припущення, що комплекс педагогічних технологій, зокрема інтерактивних, проектних, інформаційних, тренінгових, ігрових, оцінних, дозволить найбільш ефективно вплинути на розвиток маркетингової компетентності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації у процесі підвищення їх кваліфікації.Обоснованы педагогически целесообразные технологии обучения руководителей высших учебных учреждений в системе последипломного образованияю. Доказывается предположение, что комплекс педагогических технологий, в частности, интерактивных, проектных, информационных, тренингових, игровых, оценочных, позволит наиболее эффективно повлиять на развитие маркетинговой компетентности управленческих кадров І-ІІ уровней акредитации в процессе повышения их квалификации.Substantiates pedagogically appropriate technology training of heads of higher educational institutions in the system of postgraduate education. The hypothesis is proved that complex educational technology, particularly interactive, design, information, games, appraisal, will most effectively influence the development of marketing competencies managerial staff of the senior institution І-ІІ levels of accreditation in the process of enhancing their skills.
  Повний текст PDF - 324.396 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кушнір І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кушнір І. І. Педагогічні технології як умова розвитку маркетингової компетентності керівника вищого навчального закладу І–ІІ рівнів акредитації у системі післядипломної освіти / І. І. Кушнір // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 346-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_63.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кушнір Іван Іванович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського