Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Зінонос Н. О. 
Аналіз змісту математичної освіти країн африканського регіону / Н. О. Зінонос // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_56
Актуальність проблеми обумовлено необхідністю вдосконалення процесу підготовки іноземних студентів у вітчизняних вишах. До першочергових завдань на етапі довузівської підготовки віднесено оволодіння методологічним підходом до вивчення природничо-математичних дисциплін, освоєння основ базових знань і мови майбутньої спеціальності. Вказано на необхідність врахування специфіки підготовки іноземних студентів в країнах попереднього навчання, зокрема її змістової складової, що дозволить ефективно розв’язати завдання навчального та адаптаційного характеру довузівського етапу.Актуальность проблемы обусловлена необходимостью совершенствования процесса подготовки иностранных студентов в отечественных вузах. К первоочередным задачам на этапе довузовской подготовки отнесены овладение методологическим подходом к изучению естественно-математических дисциплин, освоение основ базовых знаний и языка будущей специальности. Указана необходимость учета специфики подготовки иностранных студентов в странах предварительного обучения, в частности ее содержательной составляющей, что позволит эффективно решить задачи учебного и адаптационного характера довузовского этапа.The relevance of the problems due to the need to improve the process of training foreign students in local universities. As the primary step in pre-university training specified the mastering of the methodological approach to the study of natural and mathematical sciences, the development of basic knowledge and fundamentals of the language of the future profession. Indicated the need for taking into account the specific training of foreign students in the previous study, including its semantic component will effectively solve the task of learning and adaptive nature of the pre-university stage.
  Повний текст PDF - 372.524 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зінонос Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зінонос Н. О. Аналіз змісту математичної освіти країн африканського регіону / Н. О. Зінонос // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_56.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зінонос Наталя Олексіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського