Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Шапошникова І. В. 
Науково-методичні засади формування студентського моностилю у просторі ВНЗ / І. В. Шапошникова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_42
Описано науково-методичні засади формування студентського моностилю у просторі вищого навчального закладу. З функціональної точки зору розглянуто освіту як невід'ємний структурний елемент соціальної системи. Визначено диференційованість усереднених практик стилем життя як способом і схильністю до дії, залежно від обсягу і структури капіталів (індивідуальних і сімейних, культурних і матеріальних, що відіграють важливу роль у процесі вибору напряму та здобутті вищої освіти сучасною молоддю. Показано, що структура і обсяг соціального капіталу визначають стиль життя індивіда через рівень і якість отриманої освіти, а як критерій соціальної стратифікації, освіта значною мірою орієнтується на особисті здібності індивідів, на розвиток яких спрямовано весь педагогічний процес.Описаны научно-методические основы формирования студенческого моностиля в пространстве вуза. С функциональной точки зрения рассмотрено образование как неотъемлемый структурный элемент социальной системы. Отмечена дифференцированность усредненных практик стилем жизни как способом и склонностью к действию, зависимо от объема и структуры капиталов (индивидуальных и семейных, культурных и материальных), играющих важную роль в процессе выбора направления и получении высшего образования современной молодежью. Показано,что структура и объем социального капитала определяют стиль жизни индивида через уровень и качество полученного образования, а как критерий социальной стратификации, образование ориентируется на личные способности индивидов, на развитие которых направлен весь педагогический процесс.Describes the scientific and methodological principles of forming student monostylyu in the space of higher education. Indicated that from a functional point of view, education is an integral structural element of the social system. Marked the differential of average practice by lifestyle as a way and a penchant for action, depending on the volume and structure of capital (individual and family, cultural and material) which play an important role in choosing the direction of higher education and modern youth. Shown that the structure and the amount of social capital determine the lifestyle of the individual through the level and quality of education.
  Повний текст PDF - 318.304 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шапошникова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шапошникова І. В. Науково-методичні засади формування студентського моностилю у просторі ВНЗ / І. В. Шапошникова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_42.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського