Курок В. П. 
Моделювання вивчення історичного досвіду в системі інженерно-педагогічної освіти / В. П. Курок, Б. О. Шевель // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_38
Проаналізовано деякі аспекти використання методу моделювання під час вивчення історичного досвіду в системі інженерно-педагогічної освіти. Обґрунтовано складові авторської моделі (мета, зміст формуючого впливу, діагностичний апарат, педагогічні умови та очікуваний кінцевий результат), розробленої на основі впровадження спецкурсу "Історія інженерно-педагогічної освіти України" та внесенні змін до змісту деяких дисциплін навчального плану підготовки майбутніх інженерів-педагогів факультету технологічної та професійної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.Проанализированы некоторые аспекты использования метода моделирования при изучении исторического опыта в системе инженерно-педагогического образования. Обосновываются составляющие авторской модели (цель, содержание формирующего воздействия, диагностический аппарат, педагогические условия и ожидаемый конечный результат), разработанной на основе внедрения спецкурса "История инженерно-педагогического образования Украины" и внесении изменений в содержание некоторых дисциплин учебного плана подготовки будущих инженеров-педагогов факультета технологического и профессионального образования Глуховского национального педагогического университета имени Александра Довженко.Some aspects of using simulation method during investigation historical experience in system engineering teachers education are analyzed. Simulation provides an opportunity to more deeply penetrate into the essence of the object of study. Specific features of the simulation method are: integrity of the study process (you may see not only the elements but also relationships between them); opportunity to study the process of its implementation (the ability to identify and eliminate the negative effects or weaken them to the real manifestation).
  Повний текст PDF - 288.114 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Курок В.
  • Шевель Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Курок В. П. Моделювання вивчення історичного досвіду в системі інженерно-педагогічної освіти / В. П. Курок, Б. О. Шевель // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Курок Віра Панасівна (педагогічні науки)
  • Шевель Борис Олександрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського