Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Сіранчук Н. М. 
Учення Л.С. Виготського про мислення та мовлення і методична стратегія розвитку мовленнєвих творчих здібностей молодших школярів / Н. М. Сіранчук // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_32
Сформульовано загальні положення, які стосуються структури мовленнєвого акту, на основі аналізу чинних у різних науках підходів щодо побудови моделі породження мовленнєвого висловлювання.Сформулированы общие положения, касающиеся структуры речевого акта, на основе анализа имеющихся в различных науках подходов к построению модели порождения речевого высказывания.There are general statement which connected with the structure of speech act, the analyses’ basis which are in different sciences and approaches of building a model of speaking statements.
  Повний текст PDF - 279.339 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сіранчук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сіранчук Н. М. Учення Л.С. Виготського про мислення та мовлення і методична стратегія розвитку мовленнєвих творчих здібностей молодших школярів / Н. М. Сіранчук // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сіранчук Наталія Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського