Наукова періодика України | Збірник наукових праць [Херсонського державного університету] | ||
Кадченко В. М. Експериментальне вивчення поверхневих хвиль у шкільній лабораторії / В. М. Кадченко, В. О. Новгородський // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_24 Запропоновано хвильову ванну нової конструкції для проведення демонстраційних дослідів та фізичного практикуму у середній школі, зокрема для визначення залежності швидкості поширення капілярних хвиль на поверхні води від довжини хвилі та визначення коефіцієнта поверхневого натягу рідини.Предложена волновая ванна новой конструкции для проведения демонстрационных опытов и физического практикума в средней школе, в частности для определения зависимости скорости распространения капиллярных волн на поверхности воды от длины волны и определения коэффициента поверхностного натяжения жидкости.Proposed wave bath new construction for demonstration experiments and physics practicum in high school, in particular to determine the dependence of the velocity of the capillary waves on the water surface of the wavelength and the definition of the surface tension of the liquid. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кадченко В. М. Експериментальне вивчення поверхневих хвиль у шкільній лабораторії / В. М. Кадченко, В. О. Новгородський // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |