Наукова періодика України | Збірник наукових праць [Херсонського державного університету] | ||
Прокоф’єва М. Ю. Роль педагогічної практики в підготовці вчителя початкових класів до навчання молодших школярів на засадах диференційованого підходу / М. Ю. Прокоф’єва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 418-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_84 Висвітлено проблему практичної підготовки майбутнього вчителя. Проаналізовано роль педагогічної практики в процесі підготовки студентів до навчання молодших школярів на засадах диференційованого підходу.Освещена проблема практической подготовки будущего учителя. Проанализирована роль педагогической практики в процессе подготовки студентов к обучению младших школьников на основе дифференцированного подхода.Disclosed problem of the practical training of future teachers. The role of teaching practice in preparing students for teaching younger pupils on the basis of a differentiated approach is analysed. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокоф’єва М. Ю. Роль педагогічної практики в підготовці вчителя початкових класів до навчання молодших школярів на засадах диференційованого підходу / М. Ю. Прокоф’єва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 418-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_84. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |