Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Матвієнко С. П. 
Проблема спонукання студентів до активного учіння як рольова функція викладача / С. П. Матвієнко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_8
Запропоновано порівняльний аналіз і розкриття спільних і відмінних рис понять "спонукання" та "мотивація". Висвітлено співвідношення мотивів студентів та методи формування внутрішніх стимулів до активного учіння засобами інформаційно-комунікаційних педагогічних технологій.Предложен сравнительный анализ и раскрытие общих и отличительных черт понятий "побуждение" и "мотивация". Освещено соотношение мотивов студентов и методов формирования внутренних стимулов к активному учению способами информационно-коммуникационных педагогических технологий.The comparative analysis and disclosure of the common and distinctive features of the concepts of "inducement" and "motivation". The ratio of students lit motives and methods of formation of internal incentives for active learning methods of information and communications technology teacher.
  Повний текст PDF - 235.559 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Матвієнко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Матвієнко С. П. Проблема спонукання студентів до активного учіння як рольова функція викладача / С. П. Матвієнко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського