Наукова періодика України | Збірник наукових праць [Херсонського державного університету] | ||
Косарєва Г. М. Основи формування інклюзивної компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів / Г. М. Косарєва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 330-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_65 Розкрито теоретичні основи формування інклюзивної компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів до впровадження інклюзивних форм навчання в освітню практику, зокрема розкрито компоненти професійно-особистісної готовності майбутнього педагога до роботи за умов інклюзивної освіти.Раскрыты теоретические основы формирования инклюзивной компетентности будущих воспитателей дошкольных учреждений к внедрению инклюзивных форм обучения в образовательную практику. Описаны компоненты профессионально-личностной готовности будущего педагога к работе в условиях инклюзивного образования.Theoretical foundations of the formation of an inclusive competence of future preschool teachers to implement inclusive form of education in educational practiceare disclosed. Describes the components of the professional and personal readiness of the future teachers to work in inclusive education. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Косарєва Г. М. Основи формування інклюзивної компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів / Г. М. Косарєва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 330-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_65.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |