Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Черепанова С. Б. 
Навчання іншомовного спілкування дошкільників / С. Б. Черепанова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_28
Розкрито актуальність упровадження такого методичного інструменту, як використання образотворчої, музичної, танцювальної діяльності для підвищення рівня мотивації до вивчення іноземної мови. Розглянуто особливості процесу навчання іншомовного спілкування дошкільників, серед яких використання колективних форм роботи, можливостей інтегративного навчання та комунікативного підходу у процесі навчання. Акцентовано увагу на використанні пісень і музики в контексті тренування всіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма, а також можливісті оволодіння соціальними функціями спілкування: пізнавальною, ціннісно-орієнтаційною та естетичною.Раскрыта актуальность внедрения такого методического инструмента, как использование изобразительной, музыкальной, танцевальной деятельности для повышения уровня мотивации к изучению иностранного языка. Рассмотрены особенности процесса обучения иноязычному общению дошкольников, среди которых использование коллективных форм работы, возможностей интегративного обучения и коммуникативного подхода в процессе обучения. Акцентировано внимание на использовании песен и музыки в контексте тренировки всех видов речевой деятельности: аудирования, говорения, чтения и письма, а также возможности овладения социальными функциями общения: познавательной, ценностно-ориентационной и эстетической.The article shows the importance of introducing such methodical instrument as usage of music, painting and dancing potential for increasing motivation level in studying a foreign language.Висвітлено питання вивчення сучасних тенденцій навчання іноземних мов дітей дошкільного віку. Обгрунтовано доцільність використання TPR (Total Physical Response), що у поєднанні з іншими методами ефективно діє на результат підготовки дітей дошкільного віку до іншомовного спілкування.Представлены вопросы изучения современных тенденций обучения иностранным языкам детей дошкольного возраста. Обоснована целесообразность использования TPR (Total Physical Response), который в совокупности с другими методами эффективно влияет на результат подготовки детей дошкольного возраста к иноязычному общению.The questions of studying modern tendencies in teaching preschool children foreign languagesis devoted.Expediency of the use of TPR (Total Physical Response) is grounded, that with other methods effectively influences the result of the preparation of preschool children to methods teaching foreign language communication locates.
  Повний текст PDF - 177.897 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черепанова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черепанова С. Б. Навчання іншомовного спілкування дошкільників / С. Б. Черепанова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського