Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Покорна Л. М. 
Інтелектуальна та особистісна готовність дитини до засвоєння другої мови / Л. М. Покорна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_23
Розглянуто питання інтелектуальної та особистісної готовності дитини до засвоєння іноземної мови. Наголошено на залежності її інтелектуальної готовності до шкільного навчання від розвитку мислення, наочно-образного та словесно-логічного, вираження особистісної готовності – у ставленні до навчальної діяльності, складовими якої є навчальне завдання і дії контролю та оцінювання. Доведено, що засвоєння іншомовного спілкування дитини відбувається, переважно, через механізм наслідування та підкріплення, а створення соціально-мовленнєвого середовища сприяє стимуляції мовної активності дитини.Рассмотрен вопрос интеллектуальной и индивидуальной готовности ребёнка к усвоению иностранного языка. Отмечена зависимость его интеллектуальной готовности от развития мышления – наглядно-образного и словесно-логического, а выражение личностной готовности - в отношении к учебной деятельности, компонентами которой являются учебное задание, действия контроля и оценки. Доказано, что усвоение иноязычного общения детьми младшего возраста происходит, в основном, через механизм повторения и закрепления, а создание социально-речевой среды способствует стимуляции речевой активности ребенка.Considered the intellectual and individual readiness child to learn a foreign language. Specified on the dependence of his intellectual readiness for school training oflevel of word-logical and visually image-bearing thinking. And individual readiness is expressed in the child relation for educational actions, training operations, actions of control and estimation. It is proved that mastering of foreign communication is done by children by imitation repetition mechanism; also the establishment of socio-speech environment contributes to the stimulation of verbal activity of the child.
  Повний текст PDF - 168.602 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Покорна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Покорна Л. М. Інтелектуальна та особистісна готовність дитини до засвоєння другої мови / Л. М. Покорна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського