Наукова періодика України | Збірник наукових праць [Херсонського державного університету] | ||
Петухова Л. Є. Трисуб’єктна дидактика в моделі інноваційного розвитку освітніх систем / Л. Є. Петухова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_15 Сформульовано основні положення трисуб’єктної дидактики як одного із напрямів педагогічної науки. Обгрунтовано питання введення в сучасну дидактичну модель освіти третього рівноцінного суб’єкта – інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища.Сформулированы основные положения трисубъектной дидактики как одного из направлений педагогической науки. Обоснован вопрос введения в современную дидактическую модель образования третьего равноценного субъекта – информационно-коммуникационной педагогической среды. The main provisions ofDidactics as one of the branches ofPedagogy are formed. The introduction of the third equivalent subject – information and communication teaching environment to the contemporary didactic model is established. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петухова Л. Є. Трисуб’єктна дидактика в моделі інноваційного розвитку освітніх систем / Л. Є. Петухова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |