Наукова періодика України Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування


Панченко О. В. 
Теоретичні основи розвитку маркетингових комунікацій / О. В. Панченко // Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування. - 2014. - № 2. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnuk_2014_2_12
  Повний текст PDF - 248.28 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Панченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Панченко О. В. Теоретичні основи розвитку маркетингових комунікацій / О. В. Панченко // Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування. - 2014. - № 2. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnuk_2014_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Панченко Олена Володимирівна (технічні науки)
  • Панченко Олександр Валентинович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського