Наукова періодика України | Теорія та методика навчання та виховання | ||
Щебликіна Т. А. Системний і синергетичний підходи як методологічна основа дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ / Т. А. Щебликіна // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 189-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щебликіна Т. А. Системний і синергетичний підходи як методологічна основа дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ / Т. А. Щебликіна // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 189-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |