Наукова періодика України | Теорія та методика навчання та виховання | ||
Ярославська Л. І. Розвиток рефлексивних умінь майбутніх учителів як чинник подолання бар’єрів педагогічної діяльності / Л. І. Ярославська // Теорія та методика навчання та виховання. - 2012. - Вип. 32. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2012_32_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ярославська Л. І. Розвиток рефлексивних умінь майбутніх учителів як чинник подолання бар’єрів педагогічної діяльності / Л. І. Ярославська // Теорія та методика навчання та виховання. - 2012. - Вип. 32. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2012_32_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |