Наукова періодика України Теорія та методика навчання та виховання


Ярославська Л. І. 
Розвиток рефлексивних умінь майбутніх учителів як чинник подолання бар’єрів педагогічної діяльності / Л. І. Ярославська // Теорія та методика навчання та виховання. - 2012. - Вип. 32. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2012_32_29
  Повний текст PDF - 343.969 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ярославська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ярославська Л. І. Розвиток рефлексивних умінь майбутніх учителів як чинник подолання бар’єрів педагогічної діяльності / Л. І. Ярославська // Теорія та методика навчання та виховання. - 2012. - Вип. 32. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2012_32_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ярославська Людмила Ігорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського