Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Штонда О. Г. Дидактичні умови забезпечення наступності у навчанні студентів педагогічних університетів / О. Г. Штонда // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_50_7 Розкрито суть понять «наступність у навчанні», «забезпечення наступності у навчанні природничо-математичних дисциплін студентів педагогічних університетів»; визначено особливості забезпечення наступності у навчанні природничо-математичних дисциплін студентів педагогічних університетів; уточнено критерії та показники забезпечення наступності у навчанні природничо-математичних дисциплін студентів педагогічних університетів. Теоретично обгрунтовані й експериментально перевірені дидактичні умови, які сприяють забезпеченню наступності у навчанні природничо-математичних дисциплін студентів педагогічних університетів (підготовка навчально-методичного забезпечення наступності природничо-математичних дисциплін у навчанні студентів педагогічних університетів; реалізація міждисциплінарних та внутрішньодисциплінарних зв'язків, що передбачають відбір змісту, форм та методів навчання забезпечення наступності). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штонда О. Г. Дидактичні умови забезпечення наступності у навчанні студентів педагогічних університетів / О. Г. Штонда // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_50_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |