Наукова періодика України Educational challenges


Тупиця О. В. 
Понятійно-термінологічне поле дослідження проблеми організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Тупиця // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_6
Визначено на основі аналізу науково-педагогічних джерел, міжнародних правових документів, державних законодавчо-нормативних актів соціального спрямування термін "діти з особливими освітніми потребами". Охарактеризовано проблему організації інклюзивного навчання та розкрито підходи до надання якісної освіти цієї категорії дітей, висвітлено відмінності між нормалізацією та соціальною моделями навчання дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що інтеграція та інклюзія не є тотожними поняттями, але й не взаємозаперечують один одного, тобто інтеграція передбачає залучення дітей цієї категорії у систему соціальних стосунків шляхом використання різних форм спільного навчання, в тому числі інклюзивного.Определены на основе анализа научно-педагогических источников, международных правовых документов, государственных законодательно-нормативных актов социального направления термин "дети с особыми образовательными потребностями". Охарактеризована проблема организации инклюзивного обучения и раскрыты подходы к обеспечению получения качественного образования этой категории детей, выяснены отличия между нормализацией и социальной моделью обучения детей с особыми образовательными потребностями. Доказано, что интеграция и инклюзия являются не тождественными понятиями, но и не взаимоисключающими друг друга, то есть интеграция предусматривает привлечение детей данной категории в систему социальных отношений путем использования разных форм совместного обучения, в том числе инклюзивного.Determined on the basis of the analysis of scientific and pedagogical sources of international legal documents, state legislative and normative acts of social direction, the term "children with special educational needs."
  Повний текст PDF - 313.813 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тупиця О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тупиця О. В. Понятійно-термінологічне поле дослідження проблеми організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Тупиця // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського