Наукова періодика України Educational challenges


Голуб Н. М. 
Засоби формування писемно-мовленнєвої діяльності молодших школярів з недоліками психо-мовленнєвого розвитку / Н. М. Голуб // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 44. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_3
Визначено засоби формування мотиваційно-цільового, організаційно-орієнтувального, змістово-процесуального, регулювального, контрольно-оцінювального компонентів писемно-мовленнєвої діяльності молодших школярів з недоліками психомовленнєвого розвитку під час логопедичних занять. Знайдено шляхи формування й активізації їх навчально-пізнавальної діяльності.Определены способы формирования мотивационно-целевого, организационно-ориентировочного, содержательно-операционного, регулирующего, контрольно-оценочного компонентов письменно-речевой деятельности младших школьников с недостатками психоречевого развития во время логопедических занятий. Найдены пути формирования и активизации их учебно-познавательной деятельности.Ways of formation of motivation and trust, organizational indicative, substantive and operational, regulatory, control and evaluation components of the writing-speech activity of younger students with disabilities psychoverbal development.
  Повний текст PDF - 309.258 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голуб Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голуб Н. М. Засоби формування писемно-мовленнєвої діяльності молодших школярів з недоліками психо-мовленнєвого розвитку / Н. М. Голуб // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 44. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського