Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Ткаченко О. Б. Характеристика етапів розвитку проблеми оцінювання якості професійно-педагогічної діяльності викладачів вищої школи України (1969-1990 роки ХХ століття) / О. Б. Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 44. - С. 176-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_21 Проаналізовано психолого-педагогічну літературу та охарактеризовано основні етапі розвитку проблеми якості оцінювання професійно-педагогічної діяльності викладачів вищої школи України упродовж досліджуваного періоду. Обгрунтовано особливості оцінювання якості їх діяльності на рівні теорії та на законодавчому рівні на двох етапах розвитку означеної проблеми.Проанализирована психолого-педагогическая литература и охарактеризованы основные этапы развития проблеми оценивания качества профессионально-педагогической деятельности преподавателей высшей школы Украины в исследуемый период. Обоснованы особенности оценивания качества их деятельности на уровне теории и на законодательном уровне на двух этапах развития обозначенной проблемы. Analyzed the psychological and pedagogical literature. describes the main stages of the development problem of estimating the quality of professional and pedagogical activity of teachers of the higher school of Ukraine in the analyzed period. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткаченко О. Б. Характеристика етапів розвитку проблеми оцінювання якості професійно-педагогічної діяльності викладачів вищої школи України (1969-1990 роки ХХ століття) / О. Б. Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 44. - С. 176-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |