Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Шарун Ю. Ф. Основні підходи до визначення поняття "вміння" в працях педагогів другої половини ХХ століття / Ю. Ф. Шарун // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шарун Ю. Ф. Основні підходи до визначення поняття "вміння" в працях педагогів другої половини ХХ століття / Ю. Ф. Шарун // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |