Наукова періодика України Educational challenges


Шарун Ю. Ф. 
Основні підходи до визначення поняття "вміння" в працях педагогів другої половини ХХ століття / Ю. Ф. Шарун // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_20
  Повний текст PDF - 121.968 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шарун Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шарун Ю. Ф. Основні підходи до визначення поняття "вміння" в працях педагогів другої половини ХХ століття / Ю. Ф. Шарун // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського